perjantai 19. marraskuuta 2010

HUH !



Pakko tunnustaa, en osaa käyttää Bloggeria enkä Picasaa. Ajattelin kokeilla kollaasin tekemistä ja kylläpä menikin hermot. Kuvat tulevat ihan minipieninä jo tuohon kollaasiin, enkä saa edelleenkään kuvia suurennettuna tänne. Olen kokeillut erilaisia blogipohjia ja kokeillut valita kuvat Bloggerin tarjoamissa muodoissa suuri ja erittäin suuri, mutta ei auta mikään. Olenkohan maailmankaikkeuden ainoa tumpelo, joka ei osaa jotain niin yksinkertaista ? Är-syt-tä-vää.  Hmm, no näköjään kuvia klikkaamalla ne saa suurennettua, mutta onpas vaivalloista näiden tekeminen ja katsominen.

Tunika Benetton, farkut Sisley, saappaat Vagabond, sukat Lindex, laukku Marc by Marc Jacobs.

***
Nyt lasillinen punaviiniä ja hyvän kirjan kimppuun. Mukavaa viikonloppua kaikille !

*edit. Jees ! Taisin onnistua !
*edit. 2  Vielä lisää kuvamuokkauksia... tätä on sitten luvassa enemmänkin :-)



2 kommenttia:

  1. Sun täytyy vedellä kuvat picasassa jätti-isoiksi siinä kollaasinteossa. Mä muistelen itse myös taistelleeni sen kanssa hetken, kunnes keksin.

    Mä lähden kohta kauppaan ja viinikauppaan. Pakko saada illaksi vähän punaista lasin pohjalle, jotain hyvää musiikkia ja kirja. Vai laittaiskohan glögiä!

    VastaaPoista
  2. nanna: kiitos ! Kokeilen vielä uudelleen, meni hermot eilen. Mua sitten ärsyttää, jos en osaa jotain, vaikka tosissani yritän ;-)

    Ihanat suunnitelmat illaksi . Pitäisikin hakea mantelilikööriä glögiä varten, kiitos muistutuksesta !

    VastaaPoista

Olen iloinen jokaisesta viestistä, ihan lyhyestä ja höpsöstäkin. Kiitos, kun piristit päivääni !