lauantai 26. maaliskuuta 2011

LÖYTÖJÄ KOTIIN


Aamulla oli sellainen tunne, että kirpputorille on lähdettävä, vaikka väkisin. En olisi siis mitenkään jaksanut, mutta luotan näihin tuntemuksiini ja vääntäydyin liikkeelle. Olen pitkään etsiskellyt kynttilänjalkaa, jossa on pieni kahva ( vai miksiköhän tuota kutsuisi ? ) reunassa. Niinpä ilahduin suunnattomasti, kun melkein ensimmäisessä loosissa nämä kaksi uushopeista kynttilänjalkaa odottamassa minua. Nappasin ne mukaani, kysyttyäni ensin eräältä herralta, että josko ne mahdollisesti saisi jotenkin puhdistettua. Kyllä vain, Universal Stone teki hyvää jälkeä ! Ihan kaikkea patinaa en halunnut hangata pois, minusta ne ovat hauskemman näköiset näin. Samasta hyllypaikasta mukaan tarttui pieni sokerikko. Siihen laitetaan sitten ne pikkuiset pääsiäismunat, koska kuitenkin unohdan kylvää sen rairuohon... tällä hetkellä se sopii kuivatuille hedelmille, jotka ovat minun karkkejani. 

Ja niin, löysin muutaman vaatteen myös, mutta niistä lisää toiste. Yhtä vaatekappaletta itse asiassa epäröin suuresti esitellä täällä. Muistanette sisareni, joka laskee tarkasti mm. ruskeiden laukkujeni määrän ? Epäilen, että hän saa hepulin nähdessään kuvat kyseisestä vaatekappaleesta ja siksi saatankin piilotella sitä sekä täällä että IRL.


 Jos jollakin on tietoa tämän lasiesineen iästä tai muusta tärkeästä, saapi informoida !

***

Blogini täyttää kohta vuoden ! Pitänee alkaa miettiä 1-vuotisjuhlia, varmastikin ainakin arvon jotain mukavaa ja hyödyllistä !

10 kommenttia:

  1. Mä tiesin, ettei sun elämässä ole muuta kuin kirppikset :DDD

    Mä rakastan myös kuivattuja hedelmiä, exotic mixiä itse asiassa. Ainoa juttu, että mun mielestä sen hinta on suorastaan riistoa, koska totuin Dubaissa, että iso rasiallinen sitä maksaa alta euron ja täällä pieni pussi on muutaman euron... vääryys!

    VastaaPoista
  2. Hih, älä välitä siitä siskosta, nyt vaan salat julki :)

    Mä oon huomannut, että joskus vaan tulee sellainen tunne, että nyt kirpparille. Ja just silloin tekee ne löydöt. Oikeanlaista kemiaa!? :)

    Ihanat jalat ja malja. Maljasta ei ole infoa antaa, mutta kaunis se on kuitenkin :)

    Ihanaa lauantai iltaa!♥

    VastaaPoista
  3. Mielettömät nuo kynttilänjalat. Tollaset kelpais.

    VastaaPoista
  4. Hienoja löytöjä, mutta odotan kiinnostuneena niitä mitä et haluasi esitellä... :)

    VastaaPoista
  5. nanna: olit niiiiin oikeassa :-DDD Tämä oli joku Tropical mix, ihan ok mielestäni. Harmittaa vain se, että noissa lähikaupoissa ei ole kuivattuja hedelmiä luomuna :-/

    Emilia: hihii, ehkä paljastan sen tänään myöhemmin ;-) Itse olen innoissani, mutta kuulen jo ne huokaukset etukäteen.... Ja kyllä vain, silloin kannattaa mennä, kun on se fiilis. Mistä lie sitten se tuleekin ? Kiitos ja kiitos :-) Toivottavsti sinullakin oli mukava ilta.

    Reissuja ja romantiikkaa: kiitos :-) Tykkään niistä koko ajan enemmän, ne ovat oikein kivat ja sopivat hyvin joululahjaksi saamieni kynttilänjalkojen kanssa yheen. Kiva, että löysit tiesi tänne !

    Susanna: hehheh, niinpä tietysti ! ;-)

    VastaaPoista
  6. Kannatti lähteä! Hienoja löytöjä :) kuten ilmeisesti se salainenkin löytö :D

    VastaaPoista
  7. Tosi upeita nuo kynttilänjalat! Saako udella, millä kirppiksellä yleensä käyt? Minä käyn talvisin Valtterissa ja kesäisin Hietsussa.

    VastaaPoista
  8. Lehtokotilo: kyllä kannatti :-D Otin jo kuvat salaisesta löydöstä ja paljastan sen tänään ! Älkää nyt kuitenkaan mitään kummallista odottako :-D

    BagMiss: samoissa paikoissa kun sinäkin, silloin kun olen siellä päin :-) Nämä löytyivät yhdeltä itsepalvelukirpparilta täältä landelta ;-)

    VastaaPoista
  9. Tuo kynttilän jalan kiehkura siitä juuri tekee erityisen. Kaunis!

    Olen exhuutokauppa/antiikkihullu, mutta en saa muististani mitään esille lasikulhon nimeämiseksi. Kierrän kirpparit kaukaa, sillä pyrin keräämään vain elämyksiä ja kirjoja. Kirjoista en pääse mihinkään.

    Minulla on muutamia lamppuja, joissa on villi kiehkura. Kiehkuramania on ihan oma viruksensa. vain realistille tuo kaunis yksityiskohta on kahva.

    VastaaPoista
  10. Leena: sinä sen sanoit ! Olen sairastunut kiehkuramaniaan ! Totta, ei se mikään kahva ole, tietenkään, vaan kiehkura :-)

    Minä en enää keräile kirjoja, kirjasto kun on ihan nurkilla. Mutta ymmärrän hyvin senkin manian :-D

    VastaaPoista

Olen iloinen jokaisesta viestistä, ihan lyhyestä ja höpsöstäkin. Kiitos, kun piristit päivääni !