sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

RENTO SUNNUNTAIASU


Haalari on ihan selkeä kevätvaate, varsinkin yhdistettynä kukkapaitaan. Se oli siis pakko kaivaa esille, huhtikuun puolella kun kerran ollaan ja aurinkokin on paistanut ihanasti ja lämpimästi aamusta alkaen. Pienet trullit vitsoineen ja suklaamunineen ovat myös tuoneet ihanaa kevätfiilistä, samoin kauniin keltaiset narsissit. Kevät vaan on, no, ihana.


Kuvasin vihdoin muutaman jutun myyntiä varten ja blogikirppis aukeaa myöhemmin tänään !

Neule Repeat, haalari OddMolly, vyö ikivanha, kengät Bianco, paita H&M, pää kampaamaton, ei meikkiä.



5 kommenttia:

  1. No ihanan rento onkin. Mun sunnuntaiasu on ollut NIIN rento, että ei kyllä kärsi kameralle näyttää. No, huomenna taas töihin... Onneksi tiedossa lyhyt viikko, kaksi sellaista itse asiassa peräkkäin!

    VastaaPoista
  2. Hyvännäköinen rento asu! Haalari eritoten. Kaunis blogi sinulla!

    VastaaPoista
  3. Rilla: mutta sä voit pukeutua töihin ! Mä kuljen pyjamassa työpäivät pitkät ;) . Pääsiäinen on kyllä siitä ihana, että on kaksi lyhyttä viikkoa peräkkäin ! Mulla on nyt lomaa kaksi viikkoa, jees.

    Liisa T. Kiitos kaunis <3 Haalari on aika hauska kyllä !

    VastaaPoista
  4. Ihana!
    Nuo kengät on upeat! Olen etsinyt juuri tuollaisia. Mikä merkki ja mistä, jos saan kysyä?

    VastaaPoista
  5. anrinko: kiitos :) Kengät ovat Biancon, en vaan yhtään muista, että koska olen ne ostanut. Viime keväänä tai edellissyksynä, ehkä.

    VastaaPoista

Olen iloinen jokaisesta viestistä, ihan lyhyestä ja höpsöstäkin. Kiitos, kun piristit päivääni !