perjantai 20. huhtikuuta 2012

SIISTIT KENGÄT


Meidän viisvee on mainio, vähän kenkäfriikki Mike Monroe-fani. Jäppinen tutkiskeli tänään äidin uusia kenkiä hartaasti ja totesi, että äidillä on tosi siistit kengät, melkein yhtä makeet kuin poitsun omat mustat skeittikengät :D. Äiti tykkää itsekin, nämä ovat pehmoista ja ohutta nahkaa ja pohja on tennariksi sopivan tukeva. Vetskari sivussa helpottaa kenkien jalkaan laittoa. Juuri tänään totesin, että olen kuin pienet lapset ja tarvitsen tarrat tai vetskarisysteemin kenkiin, joten nämä ovat just eikä melkein sopivat. Nauhojen solminen on viisivuotiasta lainaten ihan tyhmää, aikaavievää ja hankalaa. Plus mun nauhat aukeavat AINA kävellessä ja niitä saa sitten solmia sen seitsemän kertaa per reissu. Ihan eprää.

***

Uusille lukijoille lämpimästi tervetuloa ! Kohta pitää juhlistaa kaksisatasia, hienoa ja iso kiitos ! <3

12 kommenttia:

  1. Kengät on kyllä siistit, mutta laukku saa kuolaamaan kateudesta!

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Ihanat kengät!! Ja laukku parasta A-luokkaa!! ;)

    VastaaPoista
  4. mistä tollasia ihanuuksia saa?? Siis kenkiä?

    VastaaPoista
  5. Hei, mäkin olen ihan Mike Monroe fani!! Hän on vaan niin symppis, lämmin ja no, cool tyyppi!!
    Ja kauniit ovat tennarisikin, tuo sävy, perfect.

    VastaaPoista
  6. Eikä! Siis aivan ihanat!! Mäkin voisin noita käyttää ja mä angstaan tennareita (juurikin niiden nauhojen vuoksi).

    Kyyskin samalla Rooma-kuvatkin, lovely!! Aah ja sama "eikä!" veskalle, huiville ja lakanoille!!

    :D !!
    (pakko oli lisätä pari huutomerkkiä vielä)

    VastaaPoista
  7. Katriina: laukku on tosiaan aika jees :D

    Maisie: sitäpä juuri ! :)

    lattenainen: nämä on ostettu Ashin omasta liikkeestä Via Frattinalta, mutta Suomessa kenkiä myy Urban A ja Zio . Netistäkin varmaan saa tilattua ?

    Helena: Mike on nostanut osakkeitaan VOF:in myötä ihan huikeasti !

    Ja joo, sävy on perfect ainakin mun laukkukokoelmaan ;)

    nanna: nauhakengät ovat tosiaan ärsyttäviä ! Ja Rooma oli ihana, ai että. Ja :D !!!!!

    Satu: nämä ovat tosi hyvät jalassa myös :)

    Meiju: jees 8)

    VastaaPoista
  8. Hihi, nauhoihin laitetaan tietysti aina tuplarusetit niin ne ei aukea kävellessä. Minä tykkään nauhoista koska ne on kauniita ja niillä voi koreilla kuten minä tänään kun kengissäni on violetit satiininauhat :D
    Ihania muuten nuo sinun Rooma-kuvat!

    VastaaPoista

Olen iloinen jokaisesta viestistä, ihan lyhyestä ja höpsöstäkin. Kiitos, kun piristit päivääni !